Financiar-Bancar — January 27, 2022 at 12:28 pm

Provident utilizează tehnologia conversațională DRUID

by

Provident Financial România, parte a grupului International Personal Finance (IPF), lider pe segmentul serviciilor de creditare la domiciliu în Europa, a optat pentru tehnologia DRUID pentru a permite angajaților săi accesul instantaneu la datele de business și de HR, astfel încât să-și eficientizeze activitatea. De curând, compania a implementat EMA, un asistent virtual inteligent, construit pentru a valorifica puterea tehnologiei AI conversaționale.

chatbotAngajații pot, astfel, să se conecteze rapid la sistemele interne, să acceseze informații și să colaboreze cu colegii. EMA folosește, de asemenea, inteligența artificială pentru a simplifica și automatiza procesele de resurse umane, oferind o platformă de tip self-service prin intermediul căreia angajații pot trimite cereri de concediu, genera automat certificate, verifica statele de plată și beneficiile extrasalariale sau solicita fișiere din dosarul de resurse umane.

În România, Provident are o echipă de 1.400 de reprezentanți de vânzări pe teren, care interacționează cu clienții direct la domiciliul acestora și a căror activitate este susținuținută de câteva sute de colegi din back-office, care lucrează de la birou sau de la distanță. Prin urmare, accesarea în timp real a informațiilor consolidate dintr-o multitudine de sisteme interne de afaceri și posibilitatea de a rezolva rapid sarcini administrative eliberează timp prețios și are un impact pozitiv asupra productivității.

EMA a fost concepută a facilita și eficientiza procesul de accesare a informațiilor interne, indiferent de sistemul de stocare, a automatiza sarcinile administrative de HR, diminua o parte din volumul de muncă din back-office, realocând timpul câștigat pentru sarcini mai produductive, a concepe o soluție ușor de accesat prin intermediul telefonului mobil și a oferi o experiență simplificată și eficientă de interacțiune cu departamentul de resurse umane.

În plus, nivelul de conectare al angajaților este îmbunătățit în permanență, datorită accesului permanent la informațiile necesare, care sunt imediate și corecte 100% și disponibile fără nicio întârziere. Procesul de gestionare a resurselor umane este eficientizat, iar timpul pe care l-ar fi investit în aceste taskuri administrative poate fi folosit mai eficient. În plus, EMA este un asistent virtual flexibil, care poate fi ușor instruit și personalizat, sprijinind astfel procesul continuu de transformare digitală a afacerii.

„La fel ca majoritatea companiilor care se bazează pe interacțiunea directă cu clienții, activitatea noastră a fost transformată de pandemie, precum și de adoptarea regimului de lucru hibrid sau exclusiv de acasă, posibil pentru colegii noștri din back office. Scopul nostru este să ne asigurăm că aceștia își valorifică potențialul și le oferim sprijinul de care au nevoie pentru a-și desfășura activitatea în mod optim, indiferent dacă lucrează direct cu clienții sau ca parte a echipelor care le oferă asistență. Prin implementarea EMA în parteneriat cu DRUID, am reușit să optimizăm modul în care angajații noștri își folosesc timpul, îmbunătățindu-ne și indicatorii de nusiness”, a declarat Oana Neguț, Business Innovation Manager, Provident.

„În lumea de afaceri din ce în ce mai competitivă din prezent, influențată și de noua realitate a lucrului creată de pandemie, companiile trebuie să se adapteze și să învețe din mers. Prin parteneriatul cu Provident, suntem mândri să îi ajutăm nu doar în susținerea unor procese simplificate de management al resurselor umane, ci și în asigurarea unei experiențe excepționale pentru clienții lor”, a adăugat Liviu Drăgan, CEO al DRUID.

Pentru mai multe informații, vizitați www.druidai.com.