NEWS — April 1, 2022 at 2:32 pm

Soluții pentru „noua normalitate” în customer experience (CX)

by

Webhelp, furnizor de servicii de customer experience (CX) și soluții de afaceri, a lansat Webhelp Anywhere, o metodologie proprietară pentru proiectarea operațiunilor clienților, furnizată prin intermediul unei platforme de cloud hibrid sigură și scalabilă.

Imagine1Lansarea are loc într-un moment crucial în CX, 98% dintre organizații plănuind să treacă printr-o transformare a operațiunilor în decurs de 24 de luni, conform unui sondaj Frost & Sullivan.

Webhelp Anywhere este conceput în jurul nevoilor și strategiei de afaceri, ajutând la optimizarea costurilor și experienței pentru clienți. Acesta înglobează tehnologii și instrumente de cea mai bună calitate pentru a oferi flexibilitate, scalabilitate și livrare consecventă oriunde se află operațiunile și echipele și în orice mod doresc acestea acestea să lucreze.

Metodologia combină bestshoring-ul cu noi modele hibride și de livrare la distanță, în timp ce platforma oferă o infrastructură flexibilă și scalabilă. Acest lucru le permite mărcilor să se adapteze la noile provocări și oportunități, de la pandemii la creștere rapidă.

Lansarea vine în contextul în care modelele de lucru, livrarea CX și implicarea clienților se schimbă, 91% din managerii de CX spunând că se așteaptă ca lucrul de la distanță să formeze o parte permanentă a operațiunilor cu clienții în urma pandemiei. Webhelp Anywhere sprijină această schimbare, permițând noi moduri de lucru, oferind în același timp o abordare armonizată a furnizării CX.

„Este încurajator să vedem în cercetarea noastră că 98% dintre mărci intenționează să transforme experiența clienților în următorii doi ani”, a comentat Matthieu Bouin, director general al grupului Webhelp. „Abordările tradiționale ale acestei transformări nu mai sunt adecvate, iar organizațiile trebuie să ia în considerare un mod de gândire diferit pentru a-și susține clienții. Prin Webhelp Anywhere, suntem capabili să ajutăm mărcile să facă față acestor provocări folosind o abordare holistică bazată pe tehnologie, care este construită pentru a dura.”

Lansarea survine după ce Webhelp a fost numit cel mai inovator furnizor de servicii de outsourcing CX în cel mai recent raport Frost Radar™ de la Frost & Sullivan. Webhelp a obținut notele cele mai bune înaintea altor 18 companii în analiză, raportul menționând: „Webhelp a conceput și implementat una dintre cele mai avansate și cuprinzătoare strategii din industrie pentru lucrul de acasă”.