Servicii IT — June 14, 2022 at 11:07 am

‘See the potential’ – O campanie destinată clienților din zona de tipar profesional și industrial

by

See the potential_KMKonica Minolta România lansează noua campanie – „See the Potential” cu scopul de a aduce plus valoare afacerilor de tipar profesional și industrial, de a susține companiile din domeniu să înțeleagă nevoile în continuă schimbare ale clienților lor și de a regândi oportunitățile împreună cu clienții și partenerii săi. „See the Potential” – sloganul campaniei –  descrie și susține scopul transformării digitale în industria tiparului comercial și industrial.

Lucrând îndeaproape cu clienții și partenerii săi în scopul transformării digitale a acestora, reprezentanții Konica Minolta România declară că în actuala eră a digitalizării sunt suficiente motive valabile pentru a comunica prin mai multe canale cross-media și nu doar prin intermediul suporturilor printate.

See the potential_KM3Campania „See the Potential” se va concentra pe noile oportunități de afaceri, ce pot fi găsite pretutindeni. Este suficientă doar o scânteie pentru a aduce cât mai multe oportunități la viață, prin îmbrățișarea unor noi tehnici și crearea unor experiențe unice pentru clienți.

Bazându-ne pe expertiza locală susținută de o organizație globală cu peste 40 de ani de experiență în imprimarea digitală, portofoliul de hardware, software și servicii al Konica Minolta România a fost proiectat pentru a deschide noi oportunități pentru clienți – indiferent de locul unde s-ar afla aceștia.

 

Viorica Mocanu, Marketing Manager Konica Minolta Business Solutions România, a declarat: „În ciuda creșterii afacerilor în domeniul etichetelor și ambalajelor în perioada pandemică, unele sectoare au scăzut. În măsura în care industria tiparului evoluează în ritm accelerat, se simțea nevoia unei noi campanii care să evidențieze creativitatea noastră și posibilitatea de a oferi povești extraordinare de brand, ce pot fi modelate cu ajutorul portofoliul nostru extins de produse. Scopul principal este de a ne ajuta clienții să prospere.”

Olaf Lorenz, director general, Global Brand Management, Konica Minolta Inc.: „Noi, la Konica Minolta, regândim în mod constant posibilitățile de tipar și suntem mândri că suntem recunoscuți ca una dintre cele mai sustenabile 100 de companii la nivel global. Într-o eră nouă pentru industria de tipar – în care poveștile și experiențele sunt aduse la viață prin comunicarea lor pe cât mai multe canale cross-media, și nu doar printate pe hârtie. Scopul nostru este de a construi un viitor mai bun împreună cu clienții noștri, pentru a-i ajuta să creeze noi oportunități de afaceri. „See the potential” este sloganul noii noastre campanii, în vederea realizării transformării digitale. În calitate de partener de încredere, susținem afacerile de tipar să deservească noi segmente de piață și construim piese creative atractive împreună cu clienții, care împărtășesc o pasiune similară”.