NEWS — July 10, 2022 at 8:37 am

Revolut și Salesforce își accelerează creșterea pe segmentul B2B

by
Aplicația financiară Revolut și Salesforce, liderul global în CRM, au încheiat un parteneriat pentru a diversifica și mai mult oferta pentru clienții din segmentul B2B. 
Brand_Business_External Channels_Press Kit_Rev_Business_Press_Kit_06
În plus, Revolut are în plan să angajeze suplimentar 2.800 de agenți de vânzări în anul următor și va folosi Sales Enablement, platforma de competențe digitale Salesforce, pentru a furniza materiale de activare și pentru a permite noilor agenți să se acomodeze rapid cu produsele fintech-ului britanic.
Pe piața locală, de la începutul acestui an, Revolut și-a reconfigurat oferta pentru segmentul B2B, punând la dispoziția clienților din segmentul de business 4 planuri (Free, Grow, Scale, Enterprise), a lansat, în mai, funcționalitatea Spend Management și a introdus IBAN-uri locale în RON pentru a oferi mai multă flexibilitate clienților locali, atât la efectuarea plăților, cât și la încasarea facturilor.