COMUNICATE — November 7, 2022 at 11:14 am

Relevance Management: relevanță prin oameni și tehnologie

by

Relevance Management, compania de soluții integrate pentru date împlinește 18 ani de existență, numărând proiecte cu peste 150 de companii, 5 parteneri de tehnologie și o echipă formată din 30 de oameni.  

DSC_0189„O lume în care toți oamenii au acces la informații relevante, pentru a înțelege corect contextul în care se afla și pot lua cele mai potrivite decizii, este ceea ce ne imaginăm și ne dorim”, spune Ionuț Toader, co-fondator Relevance Management.

Pasiunea  pentru Business Intelligence a făcut ca Relevance să fie primul partener Qlik în România, în anul 2004. Din dorința de a acoperi nevoile fiecărui client, Relevance a dus mai departe pasiunea pentru date, oferind soluții în zona de Data Warehouse, Big Data, Budgeting & Planning.

Experiența echipei de peste 20 de ani în utilizarea datelor împreună cu soluțiile liderilor mondiali (Qlik, Microsoft, Elastic, DataStax, K4 Analytics) au făcut posibilă o multitudine de proiecte și provocări  pentru companii locale sau multinaționale din diferite industrii: https://relevance.ro/clienti/studii-de-caz/

Pentru a atinge potențialul maxim pe care îl oferă datele și a răspunde eficient fiecărei nevoi de business, KPImailer, RLV Data Warehouse Framework sau SAP Connector se numără printre tehnologiile dezvoltate in-house care ajută la preluarea, prelucrarea și distribuția automatizată a informațiilor utile către utilizatori.

valentin-barbu-relevance-management„Să fim aproape de clienții noștri, să îi îndrumăm spre cele mai bune decizii și să traversăm împreună perioade dificile precum criza pandemică sau criza generată odată cu izbucnirea războiului, este pentru noi cea mai mare reușită. Din acest motiv, punem accent pe serviciile oferite și pe dezvoltarea unei relații de lungă durată, înțelegându-le nevoile și cerințele”, adaugă Valentin Barbu, Data solution & Founder Relevance Management.

Relevance consideră că startul într-un proces de modernizare și de digitalizare a unei afaceri, îl constituie înțelegerea corectă și completă a contextului în care respectiva afacere se află.

„Fie că vorbim de nevoia de automatizare a proceselor, de optimizare a timpului alocat realizării rapoartelor, de dorința unei evoluții cât mai rapide sau un control mai mare asupra bugetelor și cheltuielilor, companiile trebuie să fie pregătite să accepte schimbări. Să lucrezi cu datele și să accepți potențialul pe care datele îl au, trebuie întâi de toate să schimbi concepții inclusiv la nivelul oamenilor – lucru care, suntem bucuroși să vedem că s-a schimbat considerabil în ultimii ani”, concluzionează Ionuț Toader, co-fondator Relevance Management.

logo RELEVANCE editedRelevance duce mai departe pasiunea pentru date și tehnologie, avand ca punct central oamenii care le utilizează pentru a lua decizii importante pentru progresul afacerilor în care se afla. .