NEWS — November 10, 2022 at 6:35 pm

40% din magazinele din platforma easySales vor avea reduceri de Black Friday între 10 și 20%

by

40% dintre magazinele din platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales vor afișa reduceri între 10-20% de Black Friday, în timp ce peste 10% vor practica prețuri chiar și cu 50-70% mai mici, potrivit unui studiu realizat de easySales pe baza proprie de clienți.

ecommerceNu mai puțin de 94,7% dintre magazinele din platformă vor avea campanii de reduceri de Black Friday, în acest sfărșit de săptămână.

Categoriile de produse la care comercianții vor pregăti cele mai mari reduceri sunt:
• Casă și Grădină – 47,4%
• Electronice și IT – 26,3%
• Electrocasnice – 18,4%
• Frumusețe – 18,4%
• Sănătate și îngrijire – 15,8%.

Pentru rezultate favorabile de Black Friday, 78,9% dintre comercianți se axează pe promovare, 63,2% pe un site optimizat, 55,3% pe automatizări și, în egală măsură, pe un serviciu îmbunătățit de relații cu clienții.

Clienții platformei easySales consideră că, de Black Friday, canalele care vor ajuta cel mai mult vânzările sunt eMag Marketplace – 57,9%, site-urile proprii – 26,3%, Doraly Marketplace – 5,3%.

Comercianții vor plasa reducerile și pe platformele Decathlon și Flanco, integrate în easySales, anunțate în conferința eCommerce Talks by easySales