Servicii Profesionale — January 27, 2023 at 1:07 pm

McCann alege Bento pentru optimizarea bugetelor media

by

Cu operațiuni in 120 de țări și peste 20,000 de angajați, McCann este unul dintre cele mai mari grupuri de advertising din lume.

La nivel global, grupul deține agenția de branding FutureBrand, agenția de marketing experiențial Momentum WorldWide, agenția de marketing on-line MRM/McCann și agenția de planificare și achiziții media Universal McCann. Universal McCann joacă un rol critic la nivelul grupului pentru că în industria advertisingului, cele mai mari provocări sunt stabilirea canalelor de comunicare, definirea audienței, alegerea formatelor de expunere, negocierea bugetelor necesare si definirea calendarului de campanie în funcție de obiectivele de business ale clienților – totul pentru a asigura o expunere inteligentă, bazată pe informații, care să maximizeze eficiența bugetelor de marketing.

McCannAcestea erau și provocările subsidiarei Universal McCann din România care, în urma unei scanări de piață, a selectat Bento pentru dezvoltarea unui software customizat care să o ajute să gestioneze mai eficient bugetele media.

Pentru realizarea proiectului, Bento a alocat o echipă formată din 6 dezvoltatori, precum și suportul necesar pentru definirea arhitecturii sistemului, testare și project management.

După o analiză detaliată a nevoilor împreună cu echipa clientului și formularea specificațiilor, Bento a reușit în mai puțin de 8 luni să livreze o aplicație robustă, completă, care administrează toate bugetele de marketing gestionate de către agenție. Mai mult, aplicația este conectată cu Departamentul Financiar al companiei client. Astfel, bugetele clienților sunt urmărite în timp real în cadrul aplicației, care corelează automat informații de audiență cu obiective predefinite, facturarea făcându-se automat.

Produsul folosește seturi de controale DevExpress pentru realizarea unor funcționalități moderne, cu interfețe prietenoase, precum și tehnologia ClickOnce de la Microsoft pentru instalarea automată a actualizărilor și reducerea costurilor de administrare.

Prin soluția implementată, McCann are acum toate informațiile necesare planificării, executării și eficientizării bugetelor campaniilor media. Trasabilitatea informațiilor, viteza de alocare a bugetului pe diverse canale de expunere, posibilitatea de a adăuga ușor noi functionalități dar și automatizarea întregului proces, au un impact decisiv în reușita afacerii clientului.