INTERVIU — September 25, 2023 at 3:05 pm

Relațiile cu clienții devin mai „smart„ și mai eficiente cu noul CAS CRM X15

by

Sistemele CRM sunt printre cele mai căutate soluții de business în România, pe de o parte pentru că aduc îmbunătățiri reale în relațiile cu clienții, iar pe de alta pentru că există numeroase programe de finanțare nerambursabilă.

Mircea_Prelipceanu_CAS_SoftwarePrezentă pe piața locală de peste 15 ani, compania germană CAS Software și-a obișnuit clienții cu lansarea unei noi versiuni a sistemului CRM CAS genesisWorld în fiecare an. Mircea Prelipceanu, responsabil CAS Software cu vânzările internaționale ne spune mai multe despre noutățile versiunii X15 a CAS CRM, soluție deja disponibilă comercial din luna septembrie.

Club ITC: Mircea, CAS a lansat recent versiunea X15 a sistemului CRM CAS genesisWorld, care sunt cele mai atractive inovații ale soluției?
Mircea Prelipceanu: Probabil cea mai interesantă inovație este SmartTags, o funcție similară hashtag-ului (#) din platformele de social media. Fiecare utilizator poate sublinia cuvintele cheie pe care dorește să le folosească ca SmartTags, iar acestea devin etichete pentru căutare, filtrare, etc. Astfel, informația devine mult mai ușor de găsit, iar contactele pot fi segmentate și aplicate mai eficient în cadrul unei campanii de marketing.

Chiar și sistemele terțe conectate la CAS CRM pot introduce SmartTags în sistem. De exemplu, lead-urile dintr-o campanie online pot fi etichetate cu numele campaniei, iar departamentul de marketing obține imediat o imagine asupra rezultatelor respectivei campanii, doar urmărind acele etichete. Sau sistemul ERP poate eticheta clienții cu etichete precum „bun platnic”; „rău platnic”; „client blocat” etc., fără ca un administrator să definească aceste valori în prealabil. Acesta este, de altfel, un avantaj major, deoarece SmartTag-urile elimină necesitatea ca administratorul de sistem să definească anumite câmpuri sau valori.

Club ITC: Cum ajută acestea concret utilizatorii să-și desfășoare mai eficient activitatea? Unde sunt principalele câștiguri?
Mircea Prelipceanu: Câștigul principal constă în automatizarea și eficientizarea proceselor de lucru, indiferent de natura acestora, economisind enorm de mult timp care în mod obișnuit ar fi pierdut în operațiuni neproductive. Acest aspect este gestionat în mare parte de asistenții AIA® (Augmented Intelligence Assistants) care sunt încorporați la toate nivelele în CAS CRM. Acești asistenți inteligenți preiau rutinele greoaie, ghidează utilizatorii pas cu pas prin procesele sistemului CRM și ajută la analiza parametrilor importanți ai afacerii pentru a lua decizii rapide bazate pe date clare. Mai mult timp liber înseamnă mai mult timp productiv, mai multă atenție pentru clienți, decizii rapide și date clare, și în final, mai mult profit.

La fel de important este și că soluția CAS genesisWorld asigură „suveranitatea digitală„ a fiecărui client și
respectă întru totul cerințele GDPR pentru gestiunea datelor confidețiale.

Club ITC: Este noua versiune mai ușor de utilizat și implementat? Poate genera o rentabilizare mai bună a investiției?
Mircea Prelipceanu: În general, actualizarea la o versiune nouă este foarte recomandată pentru fiecare client CAS CRM, deoarece astfel au acces la tehnologiile noi care îi ajută să-și îmbunătățească și mai mult activitatea zilnică și să fie compatibili cu noile tehnologii și platforme terțe. Procesul de actualizare la versiunea x15 este în general unul standard, care nu necesită mult timp – vorbim de câteva zeci de minute până la câteva ore, în funcție de complexitatea fiecărei instalări a clienților.

2023-08-cas-genesisworld-x15Versiunea x15 vine cu multe noutăți în zona de vizualizare, inclusiv noi șabloane de forme standard pentru seturi de date, oferind o vizualizare mult mai bogată și ușor de navigat a datelor clienților, cu posibilitatea de a le personaliza prin simpla funcție drag & drop, fără a necesita cunoștințe IT sau programare. O soluție CRM cu cât este mai bine utilizată, cu atât generează rezultate mai bune și are o rentabilizare superioară.

La nivel de implementare, secretul constă în metodologia dezvoltată de CAS, cu abordare etapizată și roluri bine definite, dar și în profesionalismul și experiența partenerilor noștri din România. Toți au multiple proiecte finalizate și echipe care știu cum să gestioneze fiecare client, în funcție de specificul activității.

Club ITC: Cum pot beneficia clienții existenți de aceste îmbunătățiri?
Mircea Prelipceanu: Noua versiune este disponibilă atât pentru clienții noi, cât și pentru upgrade-ul celor existenți. Cea mai simplă metodă ar fi să-și contacteze partenerul CAS CRM de implementare, care îi va ajuta cu actualizarea la noua versiune X15 în cel mai scurt timp posibil.

csm_genesis-worldDe asemenea, este important de menționat că în oferta CAS Software pentru România se găsesc CAS
genesisWorld, un sistem CRM dedicat companiilor de dimensiuni medii și mari, dar și SmartWe
(https://www.smartwe.de/en/solution/#editions) noul CRM în cloud, potrivit pentru organizațiile din zona mică și medie. Prețurile pentru ambele soluții sunt atractive și special create pentru piața din România, iar implementările sunt realizate de o rețea locală de parteneri certificați.