Retail / Horeca — May 23, 2024 at 10:07 am

Cometex deschide cel mai mare parc comercial din orașul Giurgiu

by

Cometex, compania specializată în dezvoltarea de parcuri comerciale, anunță deschiderea celui mai mare și modern centru comercial din orașul Giurgiu, pe 23 mai.

Aurora Retail Park GiurgiuAURORA Retail Park Giurgiu, nouă destinație de shopping, aduce în atenția clienților o gamă variată de retaileri, printre care ALTEX, Animax, C&A, DM, Kaufland, KIK, Sinsay și Banca Transilvania.

Cu o suprafață de aproximativ 13.000 de metri pătrați, parcul comercial este rezultatul unei investiții de
27 de milioane de euro. Odată cu deschiderea din Giurgiu, rețeaua națională de parcuri de
retail a Cometex ajunge la 13 locații în întreaga țară.

Amplasat pe B-dul Mihai Viteazu, nr. 4A, în apropierea gării istorice a orașului Giurgiu, noul
centru comercial, impresionează prin arhitectura sa specială, realizată într-un stil modern care
emană eleganță. Dotat cu o fântână arteziană cu jocuri de lumini și o fațadă iluminată de
zeci de leduri ce reprezintă culorile AURORA, acest centru comercial devine o destinație
deosebită pentru experiențe de shopping memorabile.

Mixul divers de chiriași oferă o experiență nouă și captivantă în cadrul shopping-ului, cuprinzând
domenii precum electronice și IT, modă, produse pentru animale de companie și servicii
bancare.

Vicențiu Spătaru, Directorul General al Cometex, a declarat: „Suntem încântați să
inaugurăm AURORA Retail Park Giurgiu. Un proiect deosebit, cu o arhitectura specială, în care
am investit și am muncit intens, intrat acum în portofoliul Cometex. Ne dorim să implementăm
acest concept în mai multe proiecte pe care le avem acum în analiza și dezvoltare.
Scopul nostru este să creăm destinații de shopping pentru clienții noștri, oferindu-le o experiență
memorabilă.”

Noul proiect de retail este dotat cu panouri fotovoltaice, stații de încărcare pentru mașini electrice
și sisteme de iluminat inteligent cu consum redus de energie, soluții tehnologice adoptate pentru
o eficiență energetică sporită și centrate pe protejarea mediului.

În următorii doi ani, compania își propune să deschidă peste 20 de proiecte de retail, toate susținând și promovând practici sustenabile în domeniul retailului.