Konica Minolta Business Solutions România, lider pe piața sistemelor de printare, integrator de soluții de management al documentelor și furnizor de sisteme de supraveghere și soluții de analiză video, lansează Fleetman, o aplicație software pentru managementul flotei auto.
Fleetman se adresează companiilor din orice domeniu de activitate și de orice dimensiune și presupune digitalizarea activităţilor ce ţin de managementul flotei auto. Aplicaţia este utilă atât companiilor specializate în transporturi, cât şi celor care deţin parcuri auto, utilizate de angajaţi pentru desfăşurarea activităţilor uzuale.
Cu ajutorul Fleetman, managerii de flote pot gestiona documentele și informațiile aferente autovehiculelor, folosind o singură aplicaţie centralizată, ușor de accesat și utilizat, chiar și de pe mobil. Astfel, utilizatorii pot beneficia atât de o evidență clară a întregului parc auto, cât și de o imagine 360° a fiecărui vehicul, toate datele despre vehicule, accesorii, activități sau conducători auto fiind stocate într-un singur loc.
„Dezvoltată de Konica Minolta, aplicaţia Fleetman este utilizată de diverse companii europene de curierat sau din domeniul transporturilor speciale, dar şi de către companiile de producţie sau servicii pentru managementul propriilor flote. Majoritatea companiilor mici şi medii din România au o persoană care pe lângă responsabilităţile sale de bază se ocupă şi de managementul parcului auto; de obicei, această persoană ţine evidenţa autovehiculelor, a datelor de expirare ITP, revizii, RCA, CASCO, roviniete în tabele de tip Excel, tabele care de la un punct încolo devin extrem de greu de gestionat. Aici Fleetman poate fi de un real ajutor, optimizând în mod evident timpul necesar acestor activităţi şi costurile generale cu managementul flotei. Fleetman se implementează la nivel de câteva zile, iar costurile de licenţiere şi implementare sunt foarte atractive”, declară Andreea Mocanu, Digital Business Services Manager Konica Minolta România.
Aplicația permite accesul la toate informațiile despre vehicule, anvelope sau alte accesorii, diverse activități periodice legate de mentenanța auto, istoricul acestora și termenele scadente, parteneri de service sau evenimente asigurate, cu posibilitatea de vizualizare a celor mai importante date într-o singură pagină și notificarea evenimentelor critice în aplicaţii populare precum Microsoft Teams sau Outlook.
Documentele legate de flota auto, precum contractele, facturile, avizele, documentele de service etc., sunt organizate în dosare create automat de aplicație, ușor de accesat, organizat și regăsit, cu posibilitatea de notificare automată privind datele de expirare a documentelor sau datele scadente de plată.
Fleetman oferă şi funcţii de raportare avansată, inclusiv calcul predictiv pentru următoarele intervenții de service, estimarea datei de revizie sau a datei de încheiere a contractelor de leasing, pe baza kilometrilor parcurși, precum şi bilanțul financiar al fiecărui vehicul. Informaţiile sunt prezentate sub formă de liste sau grafice, integrate cu Excel sau Power BI.
Soluția facilitează colaborarea în echipă, planificarea și distribuirea de sarcini între colegi, prin integrare nativă cu cele mai utilizate aplicații Microsoft.