DRUID AI, platformă end-to-end de soluții AI pentru enterprise, anunță astăzi poziționarea în categoria Challenger în noul raport Gartner® Magic Quadrant™ for Conversational AI Platforms 2025, raport care evaluează furnizorii de tehnologie în funcție de complexitatea viziunii și abilitatea de execuție a acestora.
Accesează aici raportul pentru concluziile analiștilor și pentru mai multe informații.
Platforma Conversational AI (CAIP) a DRUID AI a fost creată pentru a susține transformarea digitală a companiilor prin automatizare inteligentă, bazată pe agenți AI. Coordonată de DRUID Conductor, platforma orchestrează colaborarea între mai mulți agenți AI, sisteme și canale de comunicare pentru a simplifica procesele complexe de business. Prin integrarea Generative AI, a automatizării și a datelor contextuale într-o singură soluție, DRUID AI permite organizațiilor să implementeze agenți AI capabili nu doar să răspundă, ci și să acționeze, să învețe și să-și îmbunătățească performanța constant. Având funcții avansate de integrare cu aplicații de business complexe, infrastructură de contact center și tehnologii de voce, platforma ajută liderii companiilor să reducă substanțial timpul de obținere a rezultatelor, să crească eficiența serviciilor și să își pregătească strategiile AI pentru viitor.
„Considerăm că recunoașterea DRUID AI drept un Challenger în Gartner Magic Quadrant confirmă maturitatea platformei noastre și nivelul său de performanță în a livra rezultate concrete de business. Totodată, este o validare a direcției noastre strategice de a ne concentra pe dezvoltarea de soluții de Conversational AI practice și flexibile pentru companii”, a spus Andreea Pleşea, Co-Fondator și CEO DRUID AI. „Vom continua să ne extindem amprenta globală și să investim în inovații care aduc rezultate măsurabile în business și care contribuie la îmbunătățirea calității vieții fiecăruia dintre noi.”
„Piața platformelor de Conversational AI a trecut printr-o transformare semnificativă în ultimii doi ani, impulsionată de avansul rapid și adoptarea Generative AI (GenAI) și, mai recent, de evoluția agenților AI. Până la sfârșitul anului 2027, aplicațiile de Conversational AI vor automatiza aproximativ 70% dintre interacțiunile companiilor cu clienții lor, în creștere de la circa 50% în 2025.” – Gartner Inc.