Big Data&Analytics — February 2, 2016 at 7:13 pm

PSA şi IBM lansează „Serviciile Conectate” pentru maşina viitorului

by

peugeotPSA Peugeot Citroën a anunţat recent planurile de a utiliza soluţiile IBM Big Data şi Analytics, precum si IBM MobileFirst pentru a lansa o nouă eră de vehicule conectate care furnizeaza servicii personalizate.

Adoptarea rapidă a dispozitivelor mobile redefineşte aşteptările clienţilor în toate domeniile vieţii, incluzând şi transportul. Necesitatea de a fi conectat constant transformă relaţia dintre proprietar şi producător dincolo de experienţa de condus. Pentru a răspunde nevoilor clienţilor aflate în schimbare este nevoie de servicii inovative conectate. Automobilele de astăzi furnizează milioane de puncte de informaţii valoroase, în timp ce dispozitivele mobile – precum telefoanele mobile – joacă un rol esenţial în viaţa oamenilor.


PSA Peugeot Citroën şi IBM colaborează pentru a integra şi analiza în timp real volumele mari de date de la maşini, telefoane mobile, semnale de trafic, semafoare şi alte surse pentru a furniza informaţii vehiculelor conectate. Se preconizează că această inovaţie şi colaborare cu IBM va oferi servicii noi, esenţiale pentru conducatorii auto şi pasageri.

Expertiza PSA Peugeot Citroën în industria auto, combinată cu soluţiile Big Data si Analytics de la IBM precum si IBM MobileFirst vor permite producătorului francez să ofere o gamă largă de „servicii conectate” pentru clienţii săi, permiţându-le să utilizeze numeroase canale de acces, precum site-uri web, date de la automobile, servicii client sau aplicaţii mobile. De asemenea, vor fi capabili să acceseze alte surse de date ale vehiculului şi informaţii customer service, cum ar fi: o precizie mai bună privind prognoza meteo prin intermediul senzorilor de temperatură de la bord, al luminilor şi al stergătoarelor de parbriz de la autoturismele Peugeot Citroën .
Soluţiile dezvoltate de IBM şi PSA Peugeot Citroën vor aduce servicii personalizate în timp real conducatorilor auto. Proiectul Connected Vehicle al PSA Peugeot Citroën va oferi aplicaţii importante pentru clienţii business-to-consumer, business-to-business şi pentru sistemele auto.