Enterprise Software — March 21, 2016 at 9:37 am

Cum a schimbat evoluția tehnologică mediul de afaceri

by

bank_of_baku_web_roTrăim într-o lume în care tehnologia și informația sunt omniprezente, evoluția tehnologică oferind noi căi de comunicare pentru mediul de afaceri. Potrivit companiei Gartner, “Economia digitală este prezentă și în creștere în momentul de față.”

Un exemplu de abordare de succes aparție Băncii Naționale din Baku, care a realizat importanța investițiilor în tehnologie și a decis că trebuie să se adapteze la era digitală.

În 2013, pe baza strategiei sale de dezvoltare, Banca Națională din Baku a inițiat procesul de implementare a unui sistem ERP (Enterprise Resource Planning), pentru creșterea eficienței întregului său flux de lucru.

Din dorința de a implementa un sistem ERP fiabil, matur și flexibil, Banca Națională din Baku a ales SIVECO Applications 2020.

“Ne bucură că Banca Națională din Baku a ales să implementeze sistemul nostru informatic – SIVECO Applications 2020, un sistem complex și matur, validat de sute de implementări de succes, competitive la nivel internațional. Sistemul nostru furnizează companiilor un control integrat asupra activităților și proceselor, în conformitate cu legislația în viguare. Din experiența clienților noștri, adoptarea sistemului nostru ERP răspunde tuturor așteptărilor: îmbunătățește calitatea serviciilor, crește satisfacția clienților, simulează vânzările, reduce costurile, simplifică procedurile obișnuite, facilitează comunicarea și generează vizibilitatea superioară a companiei pe piață”
, a declarat Lăcrămioara Bârseti, Director Departament SIVECO Applications.

Prin implementarea celor două componente, Managementul Resurselor Umane și Salarizare, Banca Națională din Baku a obținut un proces de resurse umane complet automatizat și o gamă largă de rapoarte specifice, beneficiind în același timp și de suportul specialiștilor noștri.

Procesul de business al băncii a devenit mult mai eficient, implementarea acestui sistem puternic contribuind semnificativ la:
– Îmbunătățirea procesului de automatizare în conformitate cu cele mai bune practici internaționale și cu legislația în viguare
– Asigurarea unui nivel înalt de adaptabilitate ce permite îmbunătățirea continuă a proceselor de business
– Furnizarea unei soluții coerente care minimizează costurile totale de exploatare
– Alinierea la standardele recunoscute în furnizarea serviciilor de resurse umane
– Furnizarea datelor exacte și la timp care contribuie la luarea deciziilor potrivite
– Utilizarea în condiții de siguranță a aplicației.

Implementarea soluţiei ERP a început prin adaptarea pentru Azerbaidjan: traducerea completă a sistemului și alinierea tuturor funcționalităților la legsilația în vigoare.

Alte activități importante furnizate de specialiștii SIVECO au fost: instalarea sistemului, analiza de business a clientului, configurarea, parametrizarea sistemului, migrarea datelor, instruirea utilizatorilor și managementul proiectului.

Utilizarea SIVECO Applications 2020 în cadrul Băncii Naționale din Baku reprezintă o referință foarte importantă din industrie, acest sistem integrat de management al resurselor putând fi implementat în orice organizaţie care necesită automatizarea și optimizarea activităților de Resurse Umane.

Având un grad înalt de personalizare şi fiind proiectat după standarde de ultimă generaţie, SIVECO Applications 2020 se adaptează la particularitățile oricărei companii, contribuind semnificativ la eficientizarea activității acesteia, prin furnizarea celor mai bune soluții de management.

Susținem dezvoltarea mediului de afaceri, punând la dispoziția clienților noștri tehnologii moderne care le permite să fie competitivi și să se adapteze nevoilor din ce în ce mai crescute ale pieței.