Evenimente — February 28, 2019 at 2:48 pm

Utilizarea Inteligenței Artificiale: Economii importante, servicii mai bune pentru clienți și inovații rapide

by

DSC_0862Majoritatea managerilor din marile companii afirmă că doresc să utilizeze instrumente avansate de analiză a datelor pentru a rămâne competitivi, potrivit unui studiu realizat de compania SAS. Cu toate acestea, mai mult de două treimi dintre respondenții studiului afirmă nu au făcut încă pași concreți în această direcție.

De la depistarea fraudelor bancare, la previzionarea consumului, energetic sau de alt tip, sau interpretarea diagnosticului medical, sistemele de analiză avansată a datelor au devenit o necesitate pentru numeroase companii și industrii. În timp ce Inteligența Artificială este o componentă naturală în procesele multor afaceri, firmele trebuie să răspundă unor provocări pentru a rămâne inovatoare și a răspunde nevoilor clienților în timp real.

Din acest motiv, SAS Analytical Solutions, liderul pieței de sisteme de analiză a datelor a organizat astăzi, 28 februarie, un forum la care a invitat specialiști de top în analiza datelor și companii din România și din lume care au implementat cu succes soluții de Inteligență Artificială pentru a discuta despre evoluția și provocările specifice acestui domeniu.

Companiile iau deja decizii pe baza analizei datelor, dar nu există o rețetă pentru a crea organizații inteligente cu ajutorul tehnologiei avansate. Inteligența Artificială nu mai este un fenomen de nișă și cred că se va dezvolta din ce în ce mai mult în anii următori și în România. Ca lider al industriei, organizăm acest forum pentru a facilita schimbul de idei și experiențe și pentru a oferi companiilor repere într-o perioadă a schimbării tehnologice accelerate”, a declarat Ștefan Baciu, Senior Sales Manager SAS România.

Evenimentul a reunit reprezentanți ai unor companii precum UiPath, Vodafone, BRD, Raiffeisen, EON sau Deloitte, care au discutat despre principalele tendințe din industrie și despre modul în care conducerea firmelor mari trebuie să se raporteze la era digitală, respectiv care sunt abilitățile care trebuie dezvoltate în echipele de conducere pentru a construi companii competitive pe termen lung.

SAS este astăzi unul dintre principalii furnizori de instrumente de analiză a datelor și soluții de învățare automată pentru marile companii din domeniul bancar, comunicații, energie sau producție din România.