Financiar-Bancar — November 18, 2021 at 1:41 pm

Cetelem utilizează tehnologia conversațională, pentru a simplifica procesul de actualizare GDPR

by

BNP Paribas Personal Finance Sucursala București a ales un asistent virtual DRUID pentru a simplifica procesul de actualizare a datelor cu caracter personal pentru clienții Cetelem, brandul comercial al băncii.

logo-credit-cetelemChatbotul, disponibil pe site-ul companiei, oferă o modalitate ușoară de a interacționa cu clienții și îi ghidează pe aceștia pentru a scana fără efort și cu acuratețe maximă cărțile de identitate, într-un proces care respectă reglementările GDPR. Robotul DRUID extrage datele necesare procesând documentele prin tehnologii OCR și AI, folosindu-se apoi de integrări SQL cu sistemele de business, pentru stocarea datelor colectate. Asistentul virtual inteligent oferă utilizatorilor interni ai băncii fluxuri conversaționale pentru a accesa rapid informațiile colectate și a descarca rapoarte detaliate.

Actualizarea periodică a informațiilor personale este o obligație legală pentru toate instituțiile financiare din România și Europa. Acest proces, în mod tradițional, însemna mult timp pierdut atât pentru client, cât și pentru angajații băncii, iar aplicațiile conversaționale DRUID contribuie semnificativ la eficientizarea proceselor de business.

„Ne străduim să punem clientul în centrul tuturor activităților noastre. În acest caz, am încercat să luăm un proces legal obligatoriu și să îl simplificăm pentru client, să îi economisim acestuia timp și să îi oferim o experiență excepțională de utilizare. Chatbotul implementat face exact acest lucru: peste 600 de utilizatori individuali au interacționat cu chatbotul în primele 30 minute de la implementare. În cele două luni de când este disponibil pe site-ul nostru, peste 70% dintre clienții Cetelem care și-au actualizat datele au utilizat deja chatbotul DRUID”, a declarat Miruna Senciuc, CEO BNP Personal Finance Bucuresti (Cetelem).