NEWS — January 10, 2022 at 6:09 pm

Up România automatizează suportul tehnic către clienţi

by

Isometric artificial intelligence. Chat bot and future marketing. AI and business IOT concept. Mans and women chatting with chatbot application. Dialog help service. Vector illustration.Up România a decis să îşi extindă mijloacele de interacţiune cu beneficiarii serviciilor din portofoliu prin intermediul unui asistent virtual, disponibil pe toate platformele companiei.

Asistentul virtual a fost dezvoltat şi implementat prin Inform Lykos, partener de implementare DRUID, pe baza tehnologiei conversaţionale proprietare, şi poate fi accesat în orice moment de beneficiarii actuali ai Up România pentru a afla informaţii despre soldul din cont, cum să-şi blocheze sau activeze cardul, care e valabilitatea sumei de pe card, unde pot utiliza biletele de valoare sau cum să-şi modifice numărul de telefon aferent contului, arată datele transmise luni de reprezentanţii companiei.

Bazat pe inteligenţă artificială, asistentul virtual va putea interacţiona cu publicul prin întrebări deschise. Astfel, prin procesarea limbajului natural, acesta va putea învăţa din interacţiunile cu beneficiarii de carduri Up România pentru a le da răspunsuri complexe.

Mai multe detalii găsiți pe zf.ro