NEWS — April 4, 2023 at 2:05 pm

O nouă funcție de gestionare digitală a documentelor în platforma PlanRadar

by

Funcția intuitivă de gestionare a documentelor a fost special concepută ca răspuns la solicitările abonaților PlanRadar existenți, care doresc un mod simplificat, intuitiv și ușor de utilizat pentru colectarea și gestionarea datelor între echipele de pe teren și cele din back-office.

Digital Plan AnnotationAceastă nouă funcție răspunde cerințelor prin oferirea unui mod simplu de a urmări, planifica și documenta aprobările lucrărilor, dar și de a menține o imagine clară a tuturor aprobărilor din timpul proiectelor.

Prin încorporarea sistemului de gestionare a documentelor, fișierele și înregistrările pot fi accesate și partajate fără efort, ajutând utilizatorii să reducă erorile, să economisească timp și să evite refacerea lucrărilor. Echipele de proiect pot fi sigure că documentele vitale sunt în siguranță, securizate și ușor de găsit la cerere, sprijinind astfel activitățile legate de conformitate.

Descoperiți noua funcție de gestionare a documentelor de la PlanRadar aici.