Retail / Horeca — November 24, 2016 at 4:17 pm

Entersoft a dezvoltat o aplicație de conectare a platformei ERP cu firmele de curierat

by

Dezvoltarea explozivă a comerțului online din ultimii ani a făcut vitală existența unor fluxuri cât mai rapide de comunicare între fiecare business și furnizorul său de servicii de curierat. Apariția unor evenimente comerciale precum Black Friday a pus în ultimii ani presiune și mai mare pe infrastructura tehnică a magazinelor online și a serviciilor de curierat.

Amploarea mediului online, viteza cu care se încheie tranzacțiile necesită nu doar actualizarea în timp real a informațiilor în platforma ERP, dar și transmiterea rapidă a acestora către cei care livrează coletele.

Pentru a veni în sprijinul comercianților online și offline, Entersoft a dezvoltat un modul informatic de tip conector pentru sistemele informatice Entersoft EBS și Entersoft Expert care se integrează cu platforma informatică a firmelor de curierat rapid, automatizând generarea AWB-ului.

Cristi Cozic, Country Manager Entersoft Romania
Cristi Cozic, Country Manager Entersoft Romania

„O platformă integrată cu serviciile de curierat îi permite unui distribuitor sau retailer, fie online, fie tradițional, să livreze chiar și de 3-4 ori mai multe produse decât în mod normal. Se va lucra într-o singură aplicație, iar operațiunile nu se dublează. Timpul dedicat pentru emiterea AWB-urilor, spre exemplu, se reduce la jumătate. Imaginați-vă care sunt avantajele în perioade precum Black Friday sau în timpul campaniilor de dinaintea Crăciunului!”, spune Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.

În acest an, conectorul Entersoft a fost deja utilizat de câțiva retaileri care au participat la campania de Black Friday. Modulul informatic dezvoltat de Entersoft generează automat documentul de transport pe baza informațiilor din factură: client, adresa, persoana de contact etc. De asemenea, transferă datele referitoare la produse, pachete/colete, cantitate și greutate din platforma ERP Entersoft în aplicația utilizata de curier, simplificând foarte mult procedura. La final, printează în dublu exemplar documentul AWB (inclusiv codul de bare).

Cu ajutorul acestui conector se evită dubla operare a datelor deoarece nu mai este necesară introducerea acestora în aplicația/pagina web a curierului, ceea ce crește eficiența activității și productivitatea în lucru prin automatizarea procesului de obținere a AWB-ului. Mai mult, datorită comunicării mai bune între platforma ERP a vânzătorului și curier, gestionarea volumelor mari de expedieri este mai facilă, iar expedierile sunt mult mai ușor de urmărit după AWB.