Transport/Travel — June 3, 2020 at 4:30 pm

GEFCO asigură transportul de echipamente de protecție către medici stomatologi și companii din România

by

GEFCOGEFCO, lider în soluții multimodale pentru lanțurile de aprovizionare, a organizat transporturi urgente de echipamente de protecție pentru un furnizor regional al clinicilor stomatologice și un grup de distribuție internațional cu operațiuni în România. Astfel, prin serviciul Time Critical, au fost transportate de la Shanghai la Frankfurt, cu avionul, iar apoi până în România, cu camionul, 1,25 milioane de măști și 5.100 de ochelari de protecție, în total 6 tone de marfă, împărțite în trei loturi.

Aproximativ 1 milion de măști vor fi disponibile spre vânzare, în timp ce restul de 250.000 și ochelarii de protecție vor fi distribuite către clinici și laboratoare stomatologice. GEFCO România a fost singurul furnizor de servicii logistice care a putut organiza aceste expedieri speciale în timp util. Procesul a presupus monitorizarea proiectului la fiecare oră, furnizarea de informații în timp real despre reglementări, proceduri fiscale și vamale accelerate.

Radu Adăscăliței, managerul diviziei Air & Sea a GEFCO România, a spus: „Sunt mândru de echipa noastră, care a reușit să dezvolte și să implementeze o soluție unică pentru clienți în această perioadă dificilă. În afara găsirii unei capacități de transport potrivite, am profitat de cunoștințele și prezența noastră internațională pentru a furniza servicii vamale și fiscale prin intermediul hub-ului GEFCO din Frankfurt, care a accelerat considerabil livrarea acestor echipamente esențiale.”

Servicii de transport urgente în toată Europa, în perioada COVID-19

GEFCO a gestionat transporturi urgente la nivel mondial pentru a ajuta clienții să facă față cererii deosebit de ridicate de echipamente medicale și de protecție, în timpul crizei Covid-19. În această perioadă, compania a transportat săptămânal aproximativ 1.000 de paturi medicale, din Franța, către mai multe destinații europene.

De asemenea, GEFCO își ia angajamentul de a sprijini clienții din fiecare industrie, în special producătorii de mașini. De la începutul crizei Covid-19, compania s-a ocupat de mai multe transporturi urgente pentru sectorul auto, pentru a preveni oprirea producției. Compania este hotărâtă să continuie să livreze în baza promisiunii de a fi „Parteneri, nelimitați”, ajutând clienții să găsească soluții pentru lanțul de aprovizionare în această perioadă tulburătoare.

 

Citiți și:

GEFCO Franța livrează 1.000 de paturi de spital săptămânal, în Europa, pentru HILLROM

GEFCO VISIBILITY le permite companiilor să fluidizeze expedierile de mărfuri