Other News

OMNIASIG accelerează digitalizarea produselor de asigurare de sănătate în parteneriat cu FintechOS

OMNIASIG accelerează digitalizarea produselor de asigurare de sănătate în parteneriat cu FintechOS

OMNIASIG Vienna Insurance Group și FintechOS au finalizat prima etapă a procesului de digitalizare a portofoliului de produse și servicii de asigurare de sănătate, în cadrul parteneriatul demarat anul trecut. Primele acțiuni au constat în implementarea și automatizarea unei serii de procese în cadrul liniei de asigurări de sănătate, ce include și produsul OMNI+, recent lansat de OMNIASIG. Astfel, sunt […]

Read more ›
Nouă modalitate de a fura detaliile de plată ale utilizatorilor

Nouă modalitate de a fura detaliile de plată ale utilizatorilor

Cercetătorii Kaspersky au descoperit o nouă tehnică pentru furtul informațiilor de plată ale utilizatorilor de pe site-urie de cumpărături online – acest tip de atac este cunoscut sub numele de web skimming. Prin înregistrarea pe Google Analytics și introducerea unui cod de urmărire a conturilor în codul sursă al site-urilor web, atacatorii pot colecta detaliile cardurilor de credit ale utilizatorilor. […]

Read more ›

  24.06.2020 ALUMNUS – PLATFORMĂ DIGITALĂ INOVATIVĂ PENTRU RECRUTARE ȘI GESTIUNE CONTRACTORI   S.C. INTELLIGENCE ACT S.R.L. cu sediul social în Municipiul București, Sector 1, Str. Buzești nr. 71, etaj 3, derulează, începând cu data de 01.04.2020, proiectul cu titlul “ALUMNUS – PLATFORMA DIGITALA INOVATIVA PENTRU RECRUTARE SI GESTIUNE CONTRACTORI”, cod SMIS 128985, finanțat prin Programul Operațional Competitivitate, Axa prioritară […]

Read more ›
Konica Minolta lansează noul AccurioJet KM-1e B2+ cu tehnologie inkjet UV

Konica Minolta lansează noul AccurioJet KM-1e B2+ cu tehnologie inkjet UV

Konica Minolta a lansat astăzi, 25 iunie, un nou sistem industrial de tipar digital cu cerneală – AcurioJet KM-1e, format B2+ și tehnologie UV. Compania continuă, astfel, să accelereze creșterea sa pe piețele de tipar industrial. Ca successor al AccurioJet KM-1, principalul avantaj al AccurioJet KM-1e rămâne posibilitatea multiplă de extindere a afacerilor de la lucrările actuale, la aplicații cu […]

Read more ›
Flip.ro primește o investiție pentru accelerarea creșterii

Flip.ro primește o investiție pentru accelerarea creșterii

După 7 luni de lansare, start-up-ul românesc Flip.ro primește 250.000 de euro din partea a două fonduri de investiții și a unui grup de investitori privați. Flip.ro este site-ul care te ajută să îți vinzi vechiul telefon într-un mod simplu și să cumperi în siguranță telefoane second-hand verificate și recondiționate. Investiția este condusă de fondul Gapminder VC, la finanțare participând […]

Read more ›
Anvelopele inteligente, în curând pe piață

Anvelopele inteligente, în curând pe piață

Vehiculele autonome necesită anvelope speciale. Senzorii conectați cu care vor fi echipate aceste anvelope joacă un rol important, deoarece mașinile trebuie să respecte aceleași condiții de condus precum șoferii. Un expert al Nokian Tyres consideră că anvelopele inteligente vor fi ceva obișnuit în cel mult cinci ani. Automatizarea traficului avansează, ceea ce stabilește și noi cerințe pentru anvelopele auto. Atunci […]

Read more ›
Noul Acer Swift 5 oferă stil, portabilitate și performanță

Noul Acer Swift 5 oferă stil, portabilitate și performanță

În cadrul coferinței globale de presă Next@Acer, compania a anunțat lansarea noului notebook Swift 5 care reprezintă o nouă abordare asupra productivității, fiind puternic și suficient de ușor pentru a fi purtat oriunde. Noul dispozitiv ultraportabil este o înglobare a designului elegant și performanței, prezentând un aspect profesional, susținut de o funcționalitate impresionantă. Modelul din acest an este prevăzut cu […]

Read more ›
Digi își consolidează operațiunile pe piețele din România, Spania și Ungaria

Digi își consolidează operațiunile pe piețele din România, Spania și Ungaria

În ultimele 3 luni, confruntate cu criza pandemică, operațiunile Digi Communications în România, Spania și Ungaria, trei din cele patru piețe pe care este prezent grupul, s-au concentrat pe: avansul tehnologic, furnizarea de servicii de calitate clienților, la același nivel ca înainte de starea de urgență, consolidarea cotei de piață și optimizarea mixului de vânzare. Digi România s-a menținut în […]

Read more ›
Împărtășește-ți povestea cu noul LUMIX G100!

Împărtășește-ți povestea cu noul LUMIX G100!

Panasonic anunță cea mai nouă cameră mirrorless – LUMIX G100. Concepută special pentru vloggeri și creatori de conținut, LUMIX G100 este exact instrumentul de care ai nevoie pentru a-ți împărtăși povestea. Cu o carcasă foarte ușoară și compactă, G100 elimină necesitatea unui echipament voluminos iar performanța foto și video extraordinară relevă imagini de calitate obținute fără compromisuri. Opțiunea ideală pentru […]

Read more ›
Adrian Bodomoiu, Wizrom Software: Softurile de business vor fi aproape în întregime personalizate

Adrian Bodomoiu, Wizrom Software: Softurile de business vor fi aproape în întregime personalizate

Condițiile excepționale din ultimele trei luni au accentuat rolul și beneficiile instrumentelor tehnologice pentru susținerea eforturilor de business și au accelerat transformarea digitală, atât în mediul privat, cât și în cel public. În următoarea decadă, resurse importante vor continua să fie investite în soluții de mobilitate, automatizare și digitalizare a activității. „Personalizarea va fi una dintre principalele tendințe ce vor […]

Read more ›
Monitorizarea concurenței și auto-price

Monitorizarea concurenței și auto-price

În ultima vreme, zona comerțului online a înregistrat creșteri considerabile, lucru care a determinat apariția mai multor jucători în piață. Astfel, competiția comercianților online devine din ce în ce mai strânsă, lucru ce creează noi provocări și idei inovative pentru o poziționare superioară față de concurență. Monitorizarea concurenței Pentru un comerciant, monitorizarea comportamentului competiției și a mișcărilor de preț într-un […]

Read more ›
Comunicațiile din România în contextul stării de urgență

Comunicațiile din România în contextul stării de urgență

În perioada 16 martie-15 mai 2020, utilizatorii din România au consumat un trafic de internet și date de 1,8 mii PB (+30% față de perioada anterioara) în retelele fixe, respectiv de 0,2 mii PB (+5%) în rețelele mobile. Creșterea mai pronunțată a traficului de date în rețelele fixe poate fi corelată cu faptul că cei mai mulți utilizatori s-au aflat […]

Read more ›